Nordijska hoja

NORDIJSKA HOJA

NORDIJSKA HOJA

Nordijska hoja je hoja pri kateri uporabljamo palice za to, da lažje in hitreje hodimo. Ker uporabljamo tudi zgornji del telesa, je hoja bolj učinkovita, saj uporabljamo tudi zgornji del telesa. Na ta način hodimo lažje in hitreje, pri tem pa porabimo več energije.

Uporabljamo palice, ki so podobne palicam za tek na smučeh ki so krajše in prilagojene uporabi med hojo in po različnih terenih. Učinkovitost Nordijske hoje je odvisna od palic in predvsem znanja uporabe palic.

V kolikor želite več izvedeti tudi o Nordijski hoji se pridružite našemu Nordijskemu pohodu in izvedeli boste marsikatero novo stvar glede Nordijske hoje.

ŠTART POHODA: Sobota 2.10.2021 ob 16:00

DOLŽINA POHODA: 2 uri

ZAHTEVNOST: Srednja, ni primerno za mlajše otroke in družine

PRIJAVNINA: Prijavnine ni! Obvezne so predprijave.

PRIJAVE: Preko spletne strani do 29.9.2021. Na dan tekmovanja od 15:00 ure pri Pošti.

ZBIRNO MESTO: Novi trg, Novo mesto - pri Pošti

 

Nordijska hoja je hoja za resno kondicijo ali sproščeno zabavo. To je hoja s posebno oblikovanimi palicami. Je odlična aerobna vadba s katero učinkovito izboljšamo telesno pripravljenost ne glede na leta in spol in je ena izmed najbolj dostopnih ter varnih telesnih aktivnosti, izvedljiva vse leto.

V Sloveniji je Nordijska hoja razširjena na področju zdravstva v obliki delavnic za izboljšanje in ohranjanje zdravja ljudi, kot dodatna ponudba v termalnih zdraviliščih ter vse bolj v športnih društvih.

Nordijska hoja je popularen šport, ker:

  • je ena najbolj varnih in učinkovitih vrst telesne dejavnosti;
  • primerna za ljudi vseh starosti in ravni telesne pripravljenosti;
  • uporabna v različne namene (kot oblika rekreacije, treninga, terapije ali rehabilitacije);
  • izvedljiva preko celega leta in dostopna večini ljudi.

Pozitivni učinki nordijske hoje (v primerjavi z običajno hojo):

v gibanje je vključeno skoraj celo telo (do 90% mišic) - največji adut nordijske hoje je namreč namerna dodatna obremenitev zgornjega dela telesa, tako da so aktivne skoraj vse mišice;

  • razbremeni skočni, kolenski in kolčni sklep ter hrbtenico;
  • hitreje krepi srce in ožilje, dihala ter mišice (rok, trupa in nog);
  • srčna frekvenca je višja do 20 udarcev/ minuto in poraba kisika za 25%;
  • poraba kalorij je višja za 20 do 40%;
  • Izdatneje učvrsti mišice nog in zadnjice, trebušne in hrbtne mišice;
  • zmanjšanja utrujenost in stres in tako izboljša izboljša splošno počutje.

 


Contact information


Športno rekreativno društvo FIT KLUB
Velika Cikava 12b
8000 Novo mesto
SLOVENIJA
+386 (0)31 859 801
info@novomesto21.si
SI56 6100 0001 5330 615

Sign up for e-newsletter


Vpišite svoj e-naslov in prejemajte najnovejše informacije v zvezi z novomeškim maratonom.

Currently registered: 597


Polmaraton: 350
Rekreativni tek - 10 km: 132
Rekreativni tek - 6.5 km: 91
Pohod: 1
Nordijska hoja: 1
Canicross: 10
Izdelava spletne strani: