Navodila tekačem

Zdravstveno varstvo

Vsakdo tekmuje na lastno odgovornost! Priporočamo, da tekači (do 30 dni pred tekmovanjem) opravijo preventivni zdravstveni pregled in pridobijo potrditev zdravnika, da so zdravi in pripravljeni na napor. V polmaratonu je prepovedano nastopiti tekmovalcem mlajšim od 15 let, na rekreativnem teku pa otrokom mlajšim od 12 let.




PRIREDITVENI PROSTOR

 

SKICA ŠTARTNO-CILJNEGA PROSTORA

 

PRIPOROČILA:

Na prireditev pridite NAJMANJ uro in pol prej!

Na prireditev se odpravite dovolj zgodaj. Priporočamo dvig štartnih številk že dan prej, da se izognete jutranji gneči. Parkirni prostori niso v neposredni bližini štarta, zato računajte na nekaj minut hoje do dviga številk in nazaj. Tako da boste lahko v miru dvignili štartno številko, jo namestili na dres se ogreli in opravili še morebitne druge potrebe. 

Štartno številko vedno namestite na prsi.

Tako vas bo ob prihodu v cilj zabeležila tudi kamera.

Na start se odpravite vsaj 15 minut prej.

Tako se boste izognili nervozi tik pred startom.

Tecite uglašeno!

Kar pomeni, da tečete sebi primerno hitro, da po potrebi morda tudi hodite, da pijete, kolikor ste žejni in jeste, kolikor ste lačni. Teciti uglašeno nenazadnje pomeni uživati v teku.

Uživajte in ne precenjujte svoje pripravljenosti!

 

ZEMLJEVID PARKIRIŠČ